Hizmetlerimiz

Biz müşterilerimize kendi iş gereksinimlerini karşılamaları için birçok profesyonel hizmet sunuyoruz. Oldukça esnek ve kolay uyarlanabilir teknoloji platfomumuz sayesinde, yeni özellikleri ve değişiklikleri kolay ve hızlı bir şekilde geliştiriyoruz. İletişim teknolojisindeki gelişmelerle birlikte, işletmeler çoklu ortam desteği ve çoklu üçüncü parti entegrasyonları ile esnek ve uyarlanabilir iletişim çözümüne ihtiyaç duyarlar. CloudBerry’in profesyonel hizmetleri özelleştirmeleri, entegrasyonları ve geliştirmeleri son derece rekabetçi fiyatlarla sunar. CloudBerry olarak birçok özelliştirmeyi hızlı ve ustaca hayata geçirdik. Bu özelleştirmeler, müşterilerimizin verimliliklerinin artırmasında, operasyonel maliyetlerin azaltılmasında ve iş süreçlerinin otomotize edilmesinde birçok yarar sağladı. Ayrıca CloudBerry HelpDesk, müşterilerimize sürekli olarak destek hizmeti vermektedir. CloudBerry Helpdesk telefonla ve sahip olduğu bildirim yönetimi yazılımı ile müşterilerine hızlı çözüm sağlamaktadır.

  • Özelleştirmeler
  • Multimedia Entegrasyonları
  • Destek
  • Özelleştirmeler

    Farklı işletmelerin kendi iş, çalışma ölçeği, şube ve altta yatan telefon teknoloji ağ yapısına dayalı farklı iletişim ihtiyaçları vardır. Onların iletişim çözümleri, iş gereksinimleri ile uyum içinde olmalıdır. Müşterilerin ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılayabilmek ve her müşteri için varolan çözümlerin özelliştirilmesini sağlamak kaçınılmazdır. Sahip olduğumuz esnek ve kolay uyarlanabilir teknolojimiz sayesinde her bir müşterimizin isteniğini kolayca gerçekleştirebiliyoruz. IVR, CRM, Raporlama özelleştirmeleri belli başlı özelleştirme hizmetlerimizdendir.

  • IVR özelleştirme: IVR, gelen çağrıları yönlendirmek ve otomatik servis sağlamak için kullanılan bir araçtır. Gelen çağrıları yönlendirme için farklı iş süreçleri, farklı arama akışlarına ihtiyaç duyar. CloudBerry, basit veya karmaşık her türlü iş süreçi için çağrı akışı oluşturabilir. IVR çağrı akışı değişik ihtiyaçlara göre özelleştirilebilir. Örneğin, hesap bakiyesi sorgulamak isteyen müşteriye ilk önce dil şeçimi yaptırılabilir, daha sonra IVR sistemine entegre müşteri veritabanına bağlanarak müşteriye hesap bakiyesi okunabilir.


Multimedia Entegrasyonları
İletişim alanında sürekli olarak yenilikler ve gelişmeler olmaktadır. Önceleri insanlar birbirleriyle telefon ve posta yoluyla iletişim kurmuşlardır. Zamanla faks, bilgisayar, çağrı cihazları, cep telefonları ve PDA’lar ortaya çıkmıştır. İletişim santralleri faks, e-posta, chat, SMS ve görüntülü konuşma gibi modlar içermektedir. Kullanıcılar, değişik iletişim kanallarından uygun olanını ya da seçmiş olduğunu kullanmak isterler. Güçlü bir iletişim çözümü, değişik tipte iletişim kanalları ile kolayca entegre olabilmesi için yeterince esnek olmalıdır. Email, SMS, Faks sağladığımız entegrasyon hizmetlerinin başında gelir.
E-Posta
CloudBerry’in esnek çözümleri müşteriye hızlı cevap vermeyi kolaylaştırmak için e-mail desteği sunar. E-mail desteği Agent’ların müşteri isteklerine rekor seviyede geri dönüş sağlar. Örneğin, bir seyahat acentasında, güzergah ve yer bilgisi soran müşteriye hızla bir e-posta ile geri dönüş yapılabilir.
SMS
Cep telefonunun kullanımının artmasıyla, insanlar her türlü bilgi ve güncellemeleri hareket halindeyken almak istiyor. CloudBerry SMS gateway’lerle ya da SMS sağlayacılarla entegre olarak müşterilerine SMS desteği sunabilmektedir. SMS küçük bilgi paylaşımlarında kullanılan bir alternatif iletişim kanalıdır. Örneğin, finansal danışmanlık durumuda, müşteriler piyasadaki dalgalanmalardan haberdar olmak isterler. Banka hesap sahipleri her bir işlem sonrası hesap bakiyesini öğrenmek isteyebilir. Bu gibi durumlarda SMS uygun bir çözüm olabilir. Ayrıca, SMS kampanyaları hafta sonu promosyonları, fuar ve etkinlikler vs. ile ilgili tanıtım mesajları göndermek için perakende sektöründe kullanılmaktadır.
Faks
Müşterilerle firmalar arasında belge alışverişi için kullanılan bir iletişim kanalıdır. CloudBerry, sunduğu faks entegrasyonu ile gelen ve giden faksları takip edebileceği, bilgisayar üzerinden faks gönderebilceği hizmet ve çözümler sunar.
  • Destek

    CloudBerry sunduğu profesyonel bakım destek hizmeti sayesinde Call Center uygulamalarınızın sağlıklı ve devamlı çalışmasını sağlayarak, hizmet kalitenizi ve iş verimliliğinizi artırır. Müşteri Destek ekibi günde 24 saat yılda 365 gün çalışır ve işinizin bir devamı olarak konuşlandırdığınız CloudBerry Call Center ürünüyle birlikte devamlı başarınıza ve büyümenize odaklanmıştır. Esnek ve gelişmiş destek seçenekleri, destek düzeyini şirketinizin özel ihtiyaçlarına uygun olarak ayarlamanızı sağlar.

  • Standart Destek Paketi

    Müşteri Desteğine ulaşmanızın üç yolu vardır: Müşteri Destek Portalı: Durumu online olarak oluşturabilir, güncelleyebilir, görüntüleyebilir ve müşteri destek portalı aracılığıyla bilgi tabanımızda arama yapabilirsiniz. Portala erişim sağlamak için, müşteri giriş sayfasından sadece sanal call center uygulama portalına girin ve Müşteri Desteğini seçin. E-posta: Bize [email protected] adresinden e-posta yollayabilirsiniz. Bu sizin problem tanımınızla otomatik olarak bir konu oluşturacaktır. Telefon: En hızlı şekilde cevap almak için, CloudBerry müşteri destek numaramızdan agent’larımızı arayarak görüşebilirsiniz.

  • Premium Destek Paketi

    Call Center’ınıza bir yönetici koymak istemiyorsanız, sizin adınıza yapması için bunu CloudBerry’e bırakın. Premium destek servislerinde, firma bünyesinde call center uzmanlığı kurmak istemeyen veya bizim profesyonel destek personelimizin destek erişime ihtiyaç duyan CloudBerry müşterileri için hazırlamış olduğumuz bir pakettir. Ayrıca her CloudBerry ürünüyle standart olarak verilen birinci sınıf 24/7/365 destek hizmetinden de yararlanabilirler. İstenildiğinde destek elemanlarımızla saatlik paket seçenekleri ile çalışmanız size büyük esneklik ve kolaylıklar sağlar. Her CloudBerry ürününün içerdiği desteğe ek olarak Premium Destek Paketi aldığınızda, aynı zamanda aşağıdakilerine de sahip olursunuz: Tier 3 Desteği (Pazartesi– Cuma sabah 7’den akşam 7’ye) Özel Hesap Yöneticisi Düzenli Hesap Kontrolleri Danışma Saatleri Hızlandırılmış Hizmet Düzeyi Aylık Kullanım Raporları Proje Yönetimi ve Koordinasyon Kişiselleştirilmiş Yeni Sürüm Eğitimi CloudBerry Geliştirici Programı sayesinde call center’larını bir üst seviyeye taşımak isteyen programcılar, danışmanlar ve bilişim teknolojisi uzmanları için geliştirici desteği sağlar.

back to top
×