IP Santral & Communication Center
Communication Center ile aynı maliyetlerle klasik bir santralden daha fazlasına sahip olabilirsiniz. Communication center, düşük sahip olma maliyeti ile iletişime dair tüm ihtiyaçlarınızı karşılar. Geniş bir yelpazede santral uygulamasından faks sunucusuna, IVR'dan konferans yöneticisine kadar işletmeniz için iletişim çözümlerini içerisinde barındırır. Communication Center'ın size sunduğu web portalını kullanarak, istediğiniz zaman ve istediğiniz yerden değişen ihtiyaçlarınızı kendiniz yönetebilirsiniz. Communication Center sunduğu akıllı arama dağıtımı ve kuyruk yapısı ile kendi çağrı merkezinizi kendinizin yönetmesine olanak sağlar. Communication Center, barındırdığı özellikler ile işletme giderlerinin azaltılmasına önemli katkılar sunar, iş verimliliğinin arttırılmasını sağlar, müşteri memnuniyetinin ve ilişkilerinin geliştirilmesinde önemli roller oynar.
Düşük Toplam Sahip Olma Maliyeti
Kullandığımız donanım standart sunucu donanımından ibarettir ve maliyeti klasik PBX donanımlarından çok daha düşüktür. Bakım maliyeti, telefon sistemleri bakım maliyeti değil tamamen IT bakım maliyetidir. Xantos gerek seçenekli donanım altyapısı gerekse kullanışlı yönetim arayüzü ile oldukça düşük maliyetli bir iletişim platformudur. Birçok fonksiyon, web yönetim arayüzünde gerçekleştirilebildiği için dışarıdan destek ihtiyacı en aza indirgenmiştir. Yönetim arayüzü, herhangi bir teknik destek ihtiyacı gerektirmeden işletme tarafında birçok seçeneği değiştirme imkanı sunar.
Müşteri Sadakatini ve Bağlılığını Güçlendirin
Gelen her çağrı bir fırsattır. Xantos ile bu fırsatları, her arayana, hızlı ve kaliteli hizmet sunarak iyi şekilde değerlendirin. Xantos gelen çağrıyı “Beni Bul” özelliği sayesinde aranan kişinin bulunduğu yere yönlendirmeyi sağlayarak hizmet kalitenizi artırır. Ayrıca, CRM gibi uygulamalarla entegre olabilme özelliği sayesinde, çalışanlar, arayanlar hakkında detaylı bilgilere kolayca erişerek onları etkileyebilir ve arayanlara daha hızlı hizmet sunabilirler. Xantos ile kapsamlı çağrı raporları alabilirsiniz, böylece müşterilerinize ne kadar yeterli (veya yetersiz) hizmet verdiğinizi görerek, stratejilerinizi tekrar değerlendirebilirsiniz. Xantos ile daha hızlı yanıtlanması gereken numaralar/müşteriler belirleyerek, öncelikli ve çabuk yanıt verme özelliği kazanabilir, böylece müşteri ilişkilerinizi güçlendirebilirsiniz.
Gelen Arama Yönetimi
İletişim alanında, hızlı değişen günümüz şartlarına ayak uydurabilmek ve müşterileriniz daha bilinçli hale geldikçe, onların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için daha donanımlı ve daha hızlı çözümlere sahip olmanız gerekiyor. Gelen Arama Yönetimi, gelen ve cevaplanan çağrıların olması gerektiği kadar verimli ve hızlı yönetilmesini, değişen ve gelişen işletme ve müşteri ihtiyaçlarının karşılanmasını sağlar. Gelen arama yönetimi içerisinde barındırdığı sanal operatör, gelişmiş kuyruk özelliği, beni bul, sesli mesaj ve sizin belirleyeceğiniz özel uygulamalar ile müşterileriniz, şirketiniz ve çalışanlarınız için zamandan tasarruf sağlayarak iş hayatınızın her safhasında iletişiminizi maksimum verimliliğe çıkartır. Xantos Gelen Arama Yönetiminin etkili bir şekilde yapılmasını sağlamak amacıyla, kullanımı son derece kolay bir web arayüzü sunmaktadır.
Giden Arama Yönetimi ve Görüşme Ücretlerinden Tasarruf Sağlanması
Giden Arama Yönetimi, işletmenizin dış aramalar için kullanabileceği sabit hatları, GSM FCT’leri ya da VOIP hesapları gibi tüm çıkış kanallarınızın dahili bazında yetkilendirilmesine olanak sağlar. GSM aramaları, şehiriçi/şehirdışı ya da uluslararası aramalar farklı dış hatlardan aranmak üzere ayarlanabilir. İstendiği taktirde Xantos‘un tüm lokasyonları tek çatı altında birleştirmesi ile bütün lokasyonların dış aramaları merkez santral üzerinden yapılabilir. Süre yönetimi sayesinde limitli çıkış hatlarınızda (FCT, sabit hatlar vb) limit aşımı kontrolü sağlanır ve limit aşımında aramalar sizin belirleyeceğiniz diğer kanallara yönlendirilir.
Dahili Yönetimi ve Sınırsız Kullanıcı Desteği
Dahili yönetimi, yeni dahililerin tanımlanması, bilgi güncellenmesi, dahili bazında özel tanımlamalar (sesli mesaj, beni bul, giden arama yetkilendirmesi) yapmanızı sağlar. Böylece klasik telefon santrallerinde yaşanan kısıtlı dahili tanımlama probleminin önüne geçerek, sınırsız dahili tanımlayabilirsiniz.
VOIP ile Verimliliği Arttırın, Görüşme Maliyetlerini Düşürün
Xantos VoIP ile tam uyumlu çalışmaktadır. Mevcut karasal hatlarınızı Xantos ile bir VoIP üzerine taşıyarak, faturalarınızda klasik telefon hatlarına kıyasla ciddi oranlarda tasarruf sağlayabilirsiniz. Seyahat eden, yurtdışında veya evde çalışan kısacası tüm ofis dışı personelinizin görüşmelerini VOIP ile Xantos üzerine taşıyarak görüşme maliyetlerini düşürebilirsiniz.
Uzak Ofis
Dünyanın neresinde olursanız olun VOIP ile kendi telefon ağınıza bağlanıp ofisteki arkadaşlarınızla kendi dahilinizden ücretsiz konuşabilir veya kendi ofis santralinizden PSTN veya GSM Gateway ile arama yapabilirsiniz. Başka yerlerdeki ofisinizi de Xantos ile kendi santralinize dahil edip, dahilinizden ücretsiz konuşabilirsiniz. İnternet bağlantısı olan uyumlu cep telefonları ya da taşınabilir bilgisayarlara yüklenecek softphone’lar sayesinde işletme santraline dahili olarak bağlanabilir, böylece ofis dışında iken de cep telefonunuzu ya da dizüstü bilgisayarınızı dahili bir telefon olarak kullanabilirsiniz. Ayrıca ofis dışında iken yapacağınız dış aramalar da merkez santralden yapılabileceği için görüşme ücretlerinden önemli ölçüde tasarruf sağlanabilir.
Tek Çatı Yapısı
Xantos, firmanızın merkezi ile şehiriçi/şehirdışı veya yurtdışındaki şubelerini ortak bir santral altında toplayabilmektedir. Bu yapı sayesinde lokasyonlar arası tüm görüşmeler VOIP üzerinden ücretsiz ve dahili olarak gerçekleştirilebilecektir. Bu özellik tüm lokasyonların birbirleri arasında ücretsiz görüşmesinin yanı sıra hızlı erişimi ve bir lokasyona dışarıdan gelen aramayı başka bir lokasyona dahili olarak aktarabilmeyi sağlar. Aynı lokasyon içindeki görüşme trafiği yerel ağ üzerinden gerçekleşirken, uzak noktadaki ofis ya da kullanıcılar ile yapılan görüşmeler internet bağlantısı üzerinden ücretsiz olarak gerçekleşir.
Zaman Yönetimi ile Çalışma Günü / Tatil Modu
Zaman yönetimi, aramalarınızı belirlediğiniz zaman koşulları ve arama karşılama kurallarına göre yönlendirmenizi sağlar. Xantos ile haftasonu ve resmi tatillere özel arama karşılama kuralları tanımlayabildiğiniz gibi işletmenize özel zaman koşulları da tanımlayıp aramaları karşılayabilirsiniz. Xantos işletmenin mesai düzenine göre otomatik olarak çağrı karşılama veya tatil moduna geçebilir. Böylece çalışma saatleri dışında arayan kişilere tatil ya da mesai dışı anonsu verilebilir. İstendiği taktirde tatil modunda gelen çağrıları acil bir çağrı numarasına yönlendirebilirsiniz.
Tek Santral, Çok İşletme
Xantos, aynı anda birden fazla işletmeniz için santral hizmeti verebilir. Gelen arama yönetimi ile her işletme için ayrı karşılama menüleri oluşturulabilir, dahili numaralar istenirse tüm işletmelere, istenirse ayrı ayrı işletmelere hizmet verebilir ve giden arama yönetimi ile her dahili için işletme bazında çıkış kuralları tanımlanabilir. Böylece her bir işletme için ayrı bir yatırıma ihtiyaç duymadan tek bir platform üzerinden hizmet verilebilir.
Raporlar ile Arama Analizi
Xantos, gelen ve giden aramaları, dahili, müşteri ve operatör bazında detaylı bir raporlama altyapısına sahiptir. Böylece kim kimi ne zaman aramış, ne kadar konuşmuş, belirli bir tarih aralığında yapılan tüm arama trafiği nedir, müşteri hizmetleri birimi belirli bir tarih aralığında toplam kaç adet, kaç dakika çağrı almış gibi bilgiler raporlanabilir. Bu raporlama ile bireyden genele kadar tüm çağrı kayıtları günlük, haftalık, aylık, yıllık olarak takip edilebilir. Xantos üzerinde alınabilen raporlardan bazıları aşağıdaki şekildedir.
Entegrasyon Kolaylığı
Xantos'un temeli telekomünikasyon standartlarından çok IT standartlarına dayanmaktadır. Bu özelliği ile işletmenizdeki diğer uygulamalarla entegrasyonu mümkün olabilmektedir. XantosPBX, esnek ve dinamik yapısı sayesinde, mevcutta kullandığınız programlarınıza (CRM, Muhasebe paket programları vb) entegre olup, iş verimliliğinizi artırmanıza ve müşteri ilişkilerinizi geliştirmenize yardımcı olur.
Web Arayüzü ile Kolay Yönetin
Xantos yönetim arayüzünü dünyanın neresinde olursanız olun yönetme imkanına sahipsiniz. İnternetin olduğu her yerden işletme santralinizin arayüzüne bağlanarak gerekli ayarları yapabilirsiniz. Xantos web arayüzü, yönetim ihtiyaçlarınızı basitleştiren menüler ile yönetilen araçlar sağlar. Daha etkin çalışabilmeniz için, ileri seviyede bir dizi seçenek sunar. Yönetim aracı ile gelen ve giden arama kuralları, dahili numaraları tanımlamak, değiştirmek gibi birçok güncellemeyi kolayca yerine getirebilirsiniz.
Çağrı Kaydı ile ses kayıtları artık elinizin altında
Çağrıyı kaydedebilmek işletmenizde özellikle telefonda satış, randevu, şikayet karşılama gibi çalışan verimliliğinin, performansının analizi gibi yaşamsal iş fonksiyonlarını destekleyen güçlü bir araçtır. Giden ya da gelen bir çağrıyı kaydetmek için bir iş kuralı belirlemeniz yeterlidir. Örneğin tüm çağrılar, kayıt altına alınsın ya da belirlenen numaraların çağrıları kayıt altına alınsın ya da belirli bir numaradan gelen çağrılar kayıt altına alınsın gibi. Bunun yanı sıra isteğe bağlı olarak görüşme sırasında da ses kayıt işlemi başlatılabilir. Arşivlenen bu görüşmeler istenildiği takdirde, yetkisi bulunan kişilerce arayüzünden dinlenebilir.
Tüm IP Çevre Birimleri ile Uyumlu Çalışabilme ve Donanım Bağımsızlığı
Xantos her marka IP telefon, analog hat IP ürünleri ve softphone’lar ile tam bir uyum içinde çalışır. Böylece her işletme kendi istek ve ihtiyaçlarına göre IP platformunu şekillendirebilir.
PRI, SS7, SIP ve Analog Protokoller ile Çalışabilme
Xantos, SIP, H323, SS7 ve PRI gibi geniş protokol desteği sayesinde diğer IP tabanlı ya da TDM santraller ile hybrid (karışık) şekilde çalışabilir ve bu protokoller arasında dönüşümü sağlar.
back to top
×